Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341]Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15]Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [24]Книги [21]
Молитви [191]Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65]Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22]Життя Святих [117]
Творчість [16]Масонерія і антихрист [243]
Відео Online [36]о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104]Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49]Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17]Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [106]Суспільні проблеми [449]
Пророцтва, об'явлення [55]Повчання, настанови [389]
Образки, ікони [5]Пресвята Богородиця [128]
Християнська містика [27]Українознавство [76]
Наука Церкви [424]Профанації [18]
Екологія [7]Цікаво... [68]
Традиціоналізм [62]Криза Церкви. Модернізм [67]
Повчальні історії, притчі [173]Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26]Подружжя [132]
Християнська етика [39]Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Братство Св. Пія Х (BY)
Братство Св. Пія Х (RU-Mos)
Братство Св. Пія Х (RU-Pet)
Una Voce Russia
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Бушкрафт
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2011 » Жовтень » 26 » Масонерія і антихрист » Про антихриста передбачали вже пророки: Даниїл, Єзехиїл, а також св. Євангеліст Йоан у своєму Об'явленні; опісля передбачала це св. Гільдеґа
22:34
Про антихриста передбачали вже пророки: Даниїл, Єзехиїл, а також св. Євангеліст Йоан у своєму Об'явленні; опісля передбачала це св. Гільдеґа
Даниїл говорить про той прихід у 7, 8, 11 і 12 главі, а Єзехиїл у 38 і 39 главі. Там є оповідання про ворога вибраного Божого народу "в останньому часі", якого пророк Єзехиїл називає Ґоґом, а його прихильників, Божих ворогів, Маґоґами. Як однозгідно вчать св. Отці, св. Євангеліст Йоан передбачає в 11 главі свого Об'явлення про антихриста. Подібно про нього говорить він у главі 13 і 19 (стихи: 19-21). Помітно, що передбачення св. Йоана зовсім є подібні до передбачень пророка Даниїла. Багато передбачила про антихриста св. Гільдеґарда. Вона походила з околиці Бінґен над Реном, де й умерла 1179 р. як настоятелька жіночого монастиря на горі Руперта (Rupertsberg) на 82 р. життя, а ще як 3-літнє дитя, говорила вона, що бачить різні явища, яких однак ніхто не розумів. З розвоєм її духовних сил, її видіння ставали щораз частіші. Ті видіння вона бачила не в сні, але наяву, серед білого дня. Тому, що світ не мав для неї ніякої принади, вона вступила до монастиря СС. Бенедиктинок, де від 1136 р. посідала уряд Настоятельки. Тоді почула вона наказ із неба - описувати все те, що вона бачить і що чує. Тому й описала вона свої видіння на німецькій мові, які її сповідник переклав на латину й запропонував Єпископові в Майнці. Коли папа Євген III (1145-1153) затримався в Німеччині, св. Вернард спонукав його, щоб він вів листування зі св. Гільдеґардою, щоб перевірив її письмові твори. Папа переглянув їх і вислав опісля у Бінген комісію з єпископів і вчених, щоб вони вивчили характер Гільдеґарди та її дар видінь. Після того свята дістала власноручно написаний привіт від папи, який заохотив її, щоб вона описувала свої об'явлення. Це причинилося до того, що пошана до святої надзвичайно зросла серед її сучасників У християнському світі. Листування з нею вели різні папи, цісарі й королі, як, нпр., папа Анастасій IV (1153-54), Адрі- ян IV (1154-1159), король Конрад (1138-52) і цісар Барбарос- са (1152-91). До папи Анастасія IV вона написала: "Ти легковажиш справедливістю", до короля Конрада: "Поправся", а до Барбаросси: "Позбудься лакомства". Над своїм головним твором "Scivias" (Дороговказ) вона працювала, почавши від 1147 року, цілих 10 літ. Книга обіймає 56 видінь у містичних картинах (нпр., Церква представлена як невіста, Христос - як її Жених, смертні гріхи - як звірюки, і т. п.). У тій книзі (5, 11) говориться також виразно про антихриста (Гл. Schmelzeis, Leben und Wirken der hi. Hildegard, 1879, Herder-Freiburg, ст. 375). Над іншим твором: "Divinorum operum" (Про Божі діла) вона працювала 7 років (1163-1170). Там вона представила пізніші часи потіхи й тріумфу Церкви. Також і в цьому творі багато передбачила про антихриста (Schmelzeis, ст. 408). Св. Гільдеґарда грунтовно опанувала, як це виявляється з її творів, богословські науки, зокрема досконало вміла пояснювати св. Письмо. Вона була не тільки доброю письменницею, але також і доброю реформаторкою монастирів (поводячись дуже розумно й усуваючи доцільно з умертв- лення всякі відмінності й пересади), лікаркою (написала твір: "Причини недуг і ліки на них"), поеткою (містичні пісні й драматичні твори), композиторкою (залишила приблизно 70 музичних творів). Коли візьметься під увагу те, що св. Гільдеґарда була дуже слабосильна й часто мусіла лежати в ліжку, то справді мусимо подивляти її всебічну діяльність. Багато передбачень про антихриста знаходимо також у 3 сибіллінських книгах, які приписують савській цариці Михальді (або Ніхавлі). Ця цариця була, мабуть, шанувальницею правдивого Бога й передбачала майбутні події. Вона мала прибути через муринський край, Єгипет і арабську пустиню до царя Соломона в Єрусалим та в розмові з Соломоном передбачити багато майбутніх подій. А Соломон буцімто мав доручити, щоб ті передбачення було описано (у св. Письмі згадується про савську царицю в III кн. Царств, гл. 10). В час хрестоносних походів ті три книги передбачень привезено до Європи, й тут вони поширювалися далі. Читаючи їх, неважко пізнати, що вони не є аж такі дуже старовинні, як про них говорять, але є радше компіляцією з сибіллінських передбачень із поганських римських часів і з висловлень поодиноких побожних осіб, що мали дар передбачення майбутніх подій. Ті книги походять, мабуть, не так із десятого віку перед Христом, як радше з десятого віку по Христі. У перші віки християнства багато писали про антихриста. Напр., учитель Церкви св. Єфрем сирійський (+ 380) у проповіді про кінець світу, св. Кирило єрусалимський у своїй 15 Катихизі, св. священномученик Методій, що, за словами Діонисія з Lbtzenburg, писав про це 385 (305 ?) року (D. v. Lbtzenburg, Leben des Antichrists, гл. б).*
Існує також проповідь про антихриста, яку приписують св. Іполітові, що був священиком у Римі та помер як мученик 250 p.; здається, що рукопис того твору дещо змінено в пізніші часи. У творах грецьких і латинських Учителів Церкви (св. Єроніма, св. Августина, св. Івана Зол. і інших) знаходимо також виразні й докладні вислови про антихриста. Вільгельм Bousset, що рад би зачислити науку про антихриста до байок, все ж таки мусів визнати в своєму творі "Антихрист" (Guttingen, 1895), що в усіх твердженнях про антихриста можна завважити "лад і систематичність" та, що ті оповідання мусіли опиратися на передання. Виглядає так, каже він, що спочатку існувала таємна наука про антихриста, ще за часів св. Мартина, єпископа з Тур (+402); його усну науку про антихриста описав згодом Сульпіцій Север (Hist. II, 14). В пізніших віках ніщо вже не змінилося в науці про антихриста (ст. 19). (А це вже багато про що говорить!). У пізніших часах знаходимо оповідання про антихриста в творах авви Adso Derby, які він у половині X віку (954) переслав сестрі Оттона Великого, Герберзі, що була жінкою французького короля Людовика IV Заморського (вихований в Англії, панував у 936-954 роках). Дуже багато написав про антихриста Діонисій із Lьtzenburg. Капуцин і проповідник у Надренії. Його "Життя антихриста", написане 1682 p., має 50 глав і дістало апробату єпископа з Майнца та генерала капуцинського Чину.

*Св. Методій мав бути Єпископом Олімпу в Лікії й 311, або 312 р. згинув як мученик. Його об'явлення почали поширюватися аж у VII сторіччі.


13 За наших часів визначний німецький поет д-р Фридрих Вільгельм Геллє (1854-1901) написав у віщому дусі поему про антихриста, яку, на жаль, не дозволила докінчити йому смерть. Славний англійський письменник Роберт Hugh Бенсон (1871-1914) видав 1903 р. світової слави повість "Lord of the world" (Пан світу), в якій він старається представити виступ антихриста наприкінці світу. Бенсон був сином англіканського примаса з Canterbury (найбільшого в Англії після короля достойника) й сам був англійським духовником. 1903 р. він навернувся на католицьку віру, 1904 р. став католицьким священиком (висвячено його в Римі). Його повість про антихриста перекладено з англійської мови майже на всі інші культурні мови. Всесвітнє володіння антихриста та його занепад представив Йосиф Seeber у своєму поетичному творі "Вічний жид" (Der ewige Jude, Herder- Freiburg). Цікаво, що вороги релігії радо посилаються на антихриста. Нпр., Ніцше, представляючи у своєму творі "Антихрист" християнство як гідну погорди релігію невільників, прославляє антихриста як очікуваного "визволителя" людства з кайдан совісті та віри в існування вічності й Божого суду, називаючи ту віру витвором уяви.

Франц ШПІРАҐО
"Антихрист"



Схожі матеріали:

Категорія: Масонерія і антихрист | Переглядів: 3386 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: пророцтва, Безбожник, Антихрист, шпіраго, обявлення, масонерія і антихрист, кінець світу | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений
Дитятку Ісусу

Відправляємо:



Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті




Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2020©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.info дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.info. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.info, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика