Меню сайту

Категорії розділу
Публіцистика [341]Демонологія, містицизм [81]
Молитви-екзорцизми [15]Рідкісні молитви [18]
Екзорцизм [24]Книги [21]
Молитви [191]Секти, культи, окультизм [183]
Підпілля, історія УГКЦ [65]Християнський софт [5]
Часопис "Пізнай Правду" [22]Життя Святих [117]
Творчість [16]Масонерія і антихрист [243]
Відео Online [36]о. Піо "Щоденник Любові" [5]
Християнський націоналізм [104]Безбожники [36]
Папа Бенедикт ХVI [49]Московська психіатрія (МП) [105]
Культура [17]Життя у чистоті [40]
Роздуми про віру [106]Суспільні проблеми [449]
Пророцтва, об'явлення [55]Повчання, настанови [389]
Образки, ікони [5]Пресвята Богородиця [128]
Християнська містика [27]Українознавство [76]
Наука Церкви [424]Профанації [18]
Екологія [7]Цікаво... [68]
Традиціоналізм [62]Криза Церкви. Модернізм [67]
Повчальні історії, притчі [173]Паломництво [10]
о. Габріель Аморт "Нове визнання екзорциста" [26]Подружжя [132]
Християнська етика [39]Апокрифи [2]

Друзі сайту
Унійна Традиція УГКЦ
УГКЦ (Скала-Подільська)
В обороні католицької віри
Джублик в Закарпатті
Персональний сайт Павлюк
Молитва
Братство Св. Пія Х (BY)
Братство Св. Пія Х (RU-Mos)
Братство Св. Пія Х (RU-Pet)
Una Voce Russia
Промінь Любові
Голодомор-геноцид 1932-33
Аве Марія
Бушкрафт
Українська благодійницька мережа
Благодійний Фонд «ТИ – АНГЕЛ»
Допомога онкохворим дітям

Форма входу
E-mail/Login:
Пароль:

Головна » 2012 » Липень » 8 » Повчання, настанови » ДЕСЯТЬ ГЛАВ ПРО ЧЕСНОТИ ТА ГРІХ
21:16
ДЕСЯТЬ ГЛАВ ПРО ЧЕСНОТИ ТА ГРІХ
1. Важкі страждання святих є ареною боротьби заздрості та чесноти: заздрість, щоб перемогти, наполягає, а чеснота, щоб залишитися непідкореною, все зносить. І заздрість бореться, щоб процвітав гріх через покарання тих, хто робить поступ у чесноті, а чеснота протистоїть, щоб мужньо трималися люди благі, навіть у важких бідах та стражданнях.

2. Подвиг чесноти є постійною боротьбою в трудах, і тим, хто її мужньо витримав, він приносить переможний вінець - безпристрасність душі, завдяки якому вона, з'єднавшись із Богом любов'ю, у своєму внутрішньому настрої віддаляється від тіла й світу. Бо тілесні муки укріпляють душу витривалих.

3. Спочатку захоплені красою насолоди, ми надали перевагу смерті істинного життя. І тому ми із вдячністю несемо тілесний труд, який умертвлює цю насолоду, щоб, самим знищенням її, умертвивши разом з нею й смерть, отримати життя, що повертається назад до нас, [колись] продане насолоді, а [тепер] відкуплене малими трудами плоті.

4. Якщо плоть процвітає, то звичайно примножується сила гріха. А тому зрозуміло, що коли плоть страждає, чесноті, природно, зростати. І ми повинні мужньо зносити страждання плоті, оскільки воно очищує скверну душі й забезпечу майбутню славу. Бо нинішні тимчасові страждання нічого не варті порівняно з тією славою, яка відкриється в нас (Рим. 8:18).

5. Лікарі не зцілюють тіло, пропонуючи всім одні й ті ж ліки, - і Бог не виліковує хвороби душі одним лише способом зцілення, гідним для всіх, але робить [людей] здоровими, користуючись ліками, придатними для кожного окремо. І ми, зцілювані, подякуймо [Йому], навіть якщо доводиться нам переносити муки, бо блаженна кінцева ціль [лікування].

6. Ніщо так не викриває внутрішній стан душі, як зростання плотських страждань. Бо якщо вона піддається їм, то являє себе такою, що любить плоть більше від Бога, а якщо перебуває непохитною в потрясіннях їх, то показує себе такою, що почитає чесноту більше від плоті. Завдяки цьому душа й сприймає вселення Бога, Який заради неї перетерпів наші страждання та Який [переможно] звіщає [їй], як свого часу звіщав [Своїм] учням: Та бадьортеся! Я бо подолав світ (Йо. 16, 33).

7. Якщо всі святі були причасниками виховного покарання, то й ми, які виховуємося разом з ними, подякуймо [Богові], щоб нам удостоїтися стати причасниками їхньої слави. Бо Господь, кого любить, того карає; б'є ж кожного сина, якого приймає (Євр. 12, 6; Притч. 3, 11-12).

8. Адам, прийнявши насолоду, запропоновану [йому] ребром [його], вивів людство з раю, а Христос муками [від ран, завданих] копієм, розсік цю насолоду і ввів розбійника всередину раю. Полюбімо ж і ми муки плоті та зненавидьмо її насолоду. Бо муки вводять і відновлюють нас в [божественні] блага, а насолода виводить і видаляє від них.

9. Якщо Бог, Який став людиною, страждає плоттю, то хіба не буде радіти страждалець, маючи Бога Сопричасником у стражданні? Бо [Бог] забезпечує Царство [Небесне] тому, кому співстраждає. Істину каже [Апостол]: якщо ми страждаємо разом із ним, щоб разом з ним і прославитися. (Рим. 8, 17).

10. Якщо неодмінно треба мучитися, внаслідок домішаного праотцем до [людської] природи насолоди, то перенесімо мужньо тимчасові страждання, що притупляють у нас жало насолоди та звільняють нас від вічних мук, які вона тягне за собою.

Прп. Максим Ісповідник



Схожі матеріали:

Категорія: Повчання, настанови | Переглядів: 1514 | Додав: Anatoliі☩UCT☩ | Теги: Святі Отці, настанови, повчання, наука святих отців | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Присвячений
Дитятку Ісусу

Відправляємо:



Молитовні прохання
500

Підпишіться на оновлення:





Пошук на сайті




Даний сайт синхронізовано під браузери Mozilla Firefox та Opera
2008-2020©Ukrainian Catholic-Traditionalist
Усі права застережено. Повне або часткове використання матерiалiв www.traducionalist.info дозволяється за умови посилання (для iнтернет-видань — гiперпосилання) на www.traducionalist.info. Увесь матеріал, представлений на сайті www.traducionalist.info, взятий з відкритих джерел. Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій.
Яндекс.Метрика